Sunday, September 18, 2011

Terkenang that day .

Haishh ! Rindu gila tarikh 14.8.2011 . :(
Haha xD ! Nak tacing-2 pulak . -,-
Pada masa tuh , aku keluar dgn Azam Arifin .
Bukan dating ! Nak mampos date ngan dia . Kami kawan sahaja . ^^

That time , kami jumpa kat PSI(Perpustakaan Sultan Ismail ) . :) Then , masa tuh aku dah sampai sana . Dah masuk dalam , cari dia tak jumpa-2 . Aku sedih siot ! :( Pastu , aku call dia . Dia takk angkat . Geram nya aku ! >.< Pastu , aku pergi tingkat 2 dgn hati yg agak sedih . -,- Then , phone aku vibrate . Huh ! Nama dia . Happy nya hati aku ! Dia kata dia kat tingkat tiga . Menyesal nya aku sebab tak check atas dulu . Aku ingat tuh bilik staf . Haha xD ! N then , aku naik atas . Aku berdebar-debar siot nak jumpa dia . xD Pastu , aku nampak dia pakai t-shirt warna oren . So , kite orang lepak kat meja . Dia ni agak gila-2 . Haha xD ! Suka benor aku kat perangai dia . xP Hoho ! Tapi yg paling aku & dia berdekak nak mampos , masa dia tulis kat test pad 'pakcik belakang baca kamus' . Nak mampos aku ketawa . Haha xD ! Aku paling suka time tuh . N then , dah pukul 2 . Aku ajak dia pergi bandar . Dia belanja aku tiket bas . Haha xD ! Baiknya kau ! >.< N then , dah sampai CS . Pastu , ada seorang makhluk Tuhan ni , pakai pulak sweater sama ngan aku . -,- Penyibuk punya makhluk Tuhan tuh . JK-2 . Then , aku pergi kedai Popular ngan dia beli novel Coke & Sundae kesayangan aku tuh . Pastu , aku & dia plan nak balik . Tapi , aku takde kunci . Trouble maker betul kan ? -,- Then , aku & dia duduk kat bus stop . N then , dia kata abang aku ada kat Mcd . Tajat aku ! xD ! N masa tuh , girlfiee dia ada sekali . Dapat aku jumpa dia ! Hoorayyy ! Pastu , berjumpalah dgn them . Pastu , aku mintak kunci kat abang aku . Pastu , aku & Azam blah . So , berakhirlah pertemuan kami .

~TAMAT~
Thank You for reading :)

No comments:

Post a Comment